O firmie

P.M.NIERUCHOMOŚCI  firma zajmująca się pośrednictwem  w obrocie nieruchomościami  od 1999 roku.

Do Państwa dyspozycji zespół biura nadzorowany przez:
  • Mirellę Chmielewską – właściciel, licencjonowany pośrednik (licencja 2486) i specjalista d/s rynku nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem, od 2005 roku czynnie uczestnicząca w pracach na rzecz Bielsko–Częstochowsko-Katowickiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, przez pierwsze sześć lat jako członek i przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia, a w kolejnych latach jako członek Zarządu Stowarzyszenia. W roku 2012 praca ta została wyróżniona między innymi Dyplomem Honorowym  nadanym przez Polską Federację Rynku Nieruchomości. W latach 2005–2009 członek kolegium redakcyjnego gazety branżowej ”Inwestuj w nieruchomości’’ wydawanej na terenie całego Śląska (liczne publikacje i analizy rynku nieruchomości). Wiedza i doświadczenie poparte wieloletnim procesem szkoleń z zakresu rynku nieruchomości.
  • Grzegorz Chmielewski - kierownik biura, bezpośredni koordynator procesu sprzedaży nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem.
  • Szymon Przybyło - Radca Prawny, służący pomocą we wszelkich kwestiach prawnych dotyczących Państwa nieruchomości.

Za pośrednictwem naszego biura dokonacie Państwo transakcji sprzedaży, zakupu lub wynajmu swojej nieruchomości bezpiecznie, szybko i fachowo. Dla Państwa dokonujemy wyboru odpowiedniej strategii sprzedaży, popartej konkretną promocją i reklamą Waszej nieruchomości.

Decydując się na nasze usługi unikacie Państwo wykonania szeregu czynności niezbędnych przy sprzedaży, ponieważ to my zajmujemy się regulacją stanów prawnych, całym procesem sprzedaży wraz z zabezpieczeniem transakcji oraz pomagamy przy rozliczeniach i przekazaniu nieruchomości nowemu nabywcy.

Zespół specjalistów  świadczy  dla Państwa następujące usługi:
1. Kontrolę stanu prawnego nieruchomości

  • kompletowanie dokumentów
  • weryfikację Ksiąg Wieczystych, ewidencji gruntów, dokumentacji wspólnot i  spółdzielni mieszkaniowych
  • pomoc w pozyskiwaniu dokumentów (prostowanie stanów prawnych, zmiany  przy niezgodnościach, spadkobrania i inne)

2.  Proces przygotowawczy do sprzedaży obejmuje:

  • wizytację obiektu
  • wykonanie zdjęć
  • wykonanie opisu obiektu do reklam (projekt reklamy)  
  • ustalenie aktualnej ceny popartej analizą rynku
  • ustalenie  strategii  sprzedaży

3. Proces sprzedaży obejmuje:

  •  organizację spotkań z potencjalnymi kontrahentami
  •  pomoc w negocjacjach
  •  pomoc w procesie finansowania transakcji
  •  pomoc przy ustaleniach treści umów przedwstępnych i protokołów uzgodnień
  •  kompletowanie oraz dostarczanie wymaganych dokumentów do kancelarii notarialnych, urzędów oraz  banków
  •  zapewniamy nasze uczestnictwo w pełnym procesie przekazania nieruchomości  po sprzedaży
  •  sporządzamy protokoły zdawczo-odbiorcze oraz protokoły z dostawcami  mediów

Ponadto służymy wiedzą z zakresu rynku nieruchomości i dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem ze wszystkimi naszymi klientami:

  •  jak dobrze sprzedać
  •  jak bezpiecznie kupić
  •  jaką wybrać drogę finansowania inwestycji
  •  w co i gdzie najlepiej zainwestować w danym czasie i na konkretnie wybranym rynku


ROK ZAŁOŻENIA BIURA 1999

ZAPRASZAMY SERDECZNIE - P.M.NIERUCHOMOŚCI

Członek: Bielsko-Częstochowsko-Katowickiego Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami pod patronatem Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem