Do Państwa dyspozycji zespół biura nadzorowany przez:
- Mirellę Chmielewską – właściciel, licencjonowany pośrednik (licencja 2486) i specjalista d/s rynku nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem, od 2005 roku czynnie uczestnicząca w pracach na rzecz Bielsko–Częstochowsko-Katowickiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, przez pierwsze sześć lat jako członek i przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia, a w kolejnych latach jako członek Zarządu Stowarzyszenia. W roku 2012 praca ta została wyróżniona między innymi Dyplomem Honorowym nadanym przez Polską Federację Rynku Nieruchomości. W latach 2005–2009 członek kolegium redakcyjnego gazety branżowej ”Inwestuj w nieruchomości’’ wydawanej na terenie całego Śląska (liczne publikacje i analizy rynku nieruchomości). Wiedza i doświadczenie poparte wieloletnim procesem szkoleń z zakresu rynku nieruchomości.
- Grzegorz Chmielewski - kierownik biura, bezpośredni koordynator procesu sprzedaży nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem.
- Szymon Przybyło - Radca Prawny, służący pomocą we wszelkich kwestiach prawnych dotyczących Państwa nieruchomości.
Za pośrednictwem naszego biura dokonacie Państwo transakcji sprzedaży, zakupu lub wynajmu swojej nieruchomości bezpiecznie, szybko i fachowo. Dla Państwa dokonujemy wyboru odpowiedniej strategii sprzedaży, popartej konkretną promocją i reklamą Waszej nieruchomości.
Decydując się na nasze usługi unikacie Państwo wykonania szeregu czynności niezbędnych przy sprzedaży, ponieważ to my zajmujemy się regulacją stanów prawnych, całym procesem sprzedaży wraz z zabezpieczeniem transakcji oraz pomagamy przy rozliczeniach i przekazaniu nieruchomości nowemu nabywcy.
Zespół specjalistów świadczy dla Państwa następujące usługi:
1. Kontrolę stanu prawnego nieruchomości
- kompletowanie dokumentów
- weryfikację Ksiąg Wieczystych, ewidencji gruntów, dokumentacji wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
- pomoc w pozyskiwaniu dokumentów (prostowanie stanów prawnych, zmiany przy niezgodnościach, spadkobrania i inne)
2. Proces przygotowawczy do sprzedaży obejmuje:
- wizytację obiektu
- wykonanie zdjęć
- wykonanie opisu obiektu do reklam (projekt reklamy)
- ustalenie aktualnej ceny popartej analizą rynku
- ustalenie strategii sprzedaży
3. Proces sprzedaży obejmuje:
- organizację spotkań z potencjalnymi kontrahentami
- pomoc w negocjacjach
- pomoc w procesie finansowania transakcji
- pomoc przy ustaleniach treści umów przedwstępnych i protokołów uzgodnień
- kompletowanie oraz dostarczanie wymaganych dokumentów do kancelarii notarialnych, urzędów oraz banków
- zapewniamy nasze uczestnictwo w pełnym procesie przekazania nieruchomości po sprzedaży
- sporządzamy protokoły zdawczo-odbiorcze oraz protokoły z dostawcami mediów
Ponadto służymy wiedzą z zakresu rynku nieruchomości i dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem ze wszystkimi naszymi klientami:
- jak dobrze sprzedać
- jak bezpiecznie kupić
- jaką wybrać drogę finansowania inwestycji
- w co i gdzie najlepiej zainwestować w danym czasie i na konkretnie wybranym rynku
ROK ZAŁOŻENIA BIURA 1999
ZAPRASZAMY SERDECZNIE - P.M.NIERUCHOMOŚCI
Członek: Bielsko-Częstochowsko-Katowickiego Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami pod patronatem Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości